äntligen lov

fredagen är kommen och så även lovet, skönt.
Dagen har varit ganska händelsefull, jag försov mig.. Igen. måste verkligen skärpa mig och börja gå o lägga mig i tid för såhär kan jag inte hålla på.
Har nu sammanställt alla beställningar på våran klasströja så nu ska den bara skickas in så kanske dom kommer nån gång efter påsk förhoppningsvis.
Åkte in till lägenheten efter skolan och på bussen så var det tre tjejer typ  i elvaårs ålderns eller nått och dom var verkligen allt för roliga, kan inte riktigt för klara men dom trodde at dom va extremt vuxna och coola och jag sattt där och typ garvade ihjäl mig. Fick ändå från första början massa bitch-blickar av en av barnen vilket var ganska komiskt.

Härmed är min vägg färdigtapetserad också så imorgon går flyttlasten hela dagen fram och tillbaka, vilket betyder att detta kommer vara min sista dag i mitt rum, i mitt hus, sista natten i sängen, en sista middag, sista duschen. Ja kort och gott sista allt. Farväl farväl, det skulle vara kul och säga att jag skulle sakna det men tyvärr det komme rjag inte.
Juste inte att förglömma så tappade jag bort mig lite på vinden vilket inte var så kul men jag lever.

Nej måste bege mig för att packa det sista, hörs och syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0