Diös

Va som sagt på match och jag mötte upp frida och vi förundrade oss över hur konstigt det kändes att åka hemifrån utan jacka och alla prylar nu när det är sommarvärme i luften.
Vi satt där på läktaren och stekte medan vi kollade på en inte allt för rolig match men jag var ju i gott sällskap så vi hade kul iaf, sen åt jag min första "sommar-glass" so to say.
vid typ fyra så började vi vandra mot bussen och frida missade sin så vi bestämde oss för att gå till stan och ta bussen därifrån och den promenaden var ett stycke i sig, märkte iaf att jag har fått linjer efter min tröja vilket är totally awesome så nu ska vädret hålla i sig och jag ska bli brun illa kvickt.
Nn vankas påskmiddag med la familia, sen får man ju inte missa veckans robinsson.



Syns kanske inte så bra men en kille hade dom superduper snygga rosa skorna som vi ville att kim skulle köpa fast han skulle ju sluta så det blev inte av men iaf var tvungen att ta kort:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0