Flashback

Okej mormor lämnade sin dator här en stund vilket betyder internet till folket jippi!
well ska väl gå igenom vad som hänt bilder kommer senare när jag har min egen dator.

Söndag:
Åkte in till storvreta för att umgås med frida, bjurling, amanda, truls, kim och adam. Vi spelade kubb, brännboll och fotboll och jag hade en extrem träningsvärk dagen efter vilket visar ganska mycket på hur otränad jag är på en skala:P
Det var iaf superfint väder dock fick jag ingen större bränna men men det kommer.
Efter att vi sprungit av oss så bestämde frida amanda bjurling och jag att vi skulle käka middag hos mig och kolla på film och så för att dom sedan skulle sova över. kvällen blev ganska weird och det blev bara en film typ sent och det va dirtydancing men kul var det. En "flock" stog utanför mitt hus och bjull och jag körde drive trough på Donken.

Måndag:
Sista lov dagen började helt okej men vid ca två tiden insåg vi alla fyra vilken deprimerande dag detta var efter som det va sista dagen i frihet. Vi gick till gränby för att jag skulle införskaffa mig ett par barxor men icke dom va slut och så hade ett mystiskt enormt hål funnits på min strumpbyxor och jag blev sorgsen, kvällen kom och jag kunde inte sova förns ett typ.

Tisdag:
helt okej för att vara skola förutom att jag va supertrött. Efter skolan åkte moa, matild aoch jag ner på stan för att inhandla nödvändigheter och jag köpte mina byxor.

Onsdag:
komme rinte ihåg om det hänt nått speciellt men vi hade idrott som va helt utmattande och jag stog och kolla på digitalkamera med min mamma i två timmar plus att jag va ute och sprang 4 km, är totalt stolt.

Idag:
Kan typ inte gå av all träningsverk men lite gick bort på idrotten då bjull och jag ägde på frisbee, eller inte.
Hände en liten olycka so to say och bjull bröt handleden och en viss förnekade dådet. Åkte in till stan efter skolan med frida.Y och vi planerade för fullt in i minsta detalj och handlade upp typ alla våra pengar till andra själar i vår närhet. Vi måste få kalla oss själva för bra med-människor utan att få credit, skämt åsido.

morgondagens planer ser utt följande, genomlider en skoldag med gott humör för att sedan kila ner till stan med frida.W och fika och shoppa lite sen kanske emma joinar oss på bussen hem till mi casa.. sedan följer en kväll on tha streets hopefully. Okej misstro mig inte men det där va inte fullt seriöst.

See you fools

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0