Gårdagen

Okej igår hann jag inte skriva ett dugg dock har jag ett bra skäl jag var nämligen och fixade massa i lägeneheten sen när jag kom hem var jag tvungen att plugga So, svenska och engelska. Nu är jag iaf tillbaka on track och jag kan berätta att det inte hände så mycket förutom att vi målade mina händer helt täckta med vattenfärg på bilden och jag lurade min mamma att jag hade vridit knät urled igen (det opererade) hon blev livrädd o ringde helt förtvivlat och undrade hur det va jag spelade med en stund men till slut så var jag tvungen att säga sanningen och då vart hon lite småtjurig på att jag skrämmde henne så.
Sen lurade jag en viss person att jag brutit foten och han gick på det stenhårt, jag tyckte det va skitroligt.


Roligare bild-lektion får man leta efter, dock såg jag ut som ett missfoster hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0