Nationella

Tog mig upp ur sängen imorse trots sjukan åkte in till skolan för att göra nationella sen efteråt mådde jag inge vidare typ helt yr och andningsvårigheter så ajg gick till apoteket och köpte nässpray sen tog jag bussen hem och med ipren och lite sömn kna man fixa allt nästan så nu mår jag helt okej hostar som en tok bara men överseende med det. Slutpratat om hälsoproblem nu till en viktigare sak som att jag längtar till sommaren just nu är det mellanvärme= inte roligt som en tant sa till mig på stan "det är så förbaskat svårt att klä sig passande såhär års" håller med till 100.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde nämligen Fysik fattar inte ett dugg men jag gör iaf läxan. och om man får vg för att bara gå på lektioner så borde man få mvg om man dessutom gör läxorna, skämt och sido men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0