resumé

Jag välkomnar mig själv tillbaka till omvärlden då mitt älskade internet återvänt där det ska vara dvs i min dator.
Jag satt och tänkte och kom fram till att om jag ska skriva allt jag gjort denna tid kommer att ta alldeles för lång tid så jag tänker göra en bild-resumé so to say. Enjoy.

    

    

  

Jag har spelat brännboll,fotboll,kubb, förlorat helt enormt,ätit middag med dom bästa, helt seg sista-dag på lovet, skapat en ny "fläta" som moa uttryckte sig, suttit på bryggan och stekt. råkat kasta en jordgubbe i en ands huve, sett en väldans massa roliga personer, middag med karsch och wiström, halva salabacke samlades i mitt rum (eller inte), filmkväll hos bjurling, planerat planerat, inbjudningar, bjurling har brutit handleden:( , hunnit bli sjuk, kommit in på stylist and so on.
Som sagt massa har passerat och jag är verkligen hajj på sommarlov nu.
Nu ropar sängen och det är dags för läggdags för jag måste sova lite också.

Kommentarer
Postat av: Sweet Miss J

oj. nu tror jag att du glömde skriva ett hyllningsinlägg till mig...

2009-04-21 @ 09:47:17
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: .

välkommen tillbaka:)

2009-04-21 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0