sön-mån

Igårkväll så drog mamma med mig helt spontant ner på sena bion, det blev män som hatar kvinnor. Mormor var superorolig och helt säker på att jag skulle drömma mardrömmar and such men icke sa nicke. Den var inte ens läskig dock väldigt spännande, och det var nog den bästa svenska thrillern jag sett. Sverige som annars inte är nått stjärnskott inom filmer har lyckats iaf en gång, nog pratat om det.

Idag var jag inte lite trött när klockan ringde men det var bara att kliva upp och som vanligt så blir allting superstressigt och man rusar ner till bussen. på bussen så ringde bjurling och berättade att vi har idrotts-lektion idag vilket jag helt glömt bort likaså hon så direkt när vi båda anlänt började vi planera hela skiten så vi skulle hinna färdigt till tjugo över nio. Men återigen så hade det blivit fel med dag elelr nått så det blev ingen lektion *pust*.
Har verkligen ingen lust med att ens ha en lektion, men jag får väl lida och köra so to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0