Today

Skola som alla andra dagar hade svenska-prov samt So-prov och det gick bra tror jag. Hade också idrott, roligtroligt fast extremt varmt idag svettades till döds men vadå emma jag och patrik var ett underbart team vi vann guld shiihou.
Sen gjorde bjull, emma, jakob och jag färdigt vårat No-arbete idag. Eftersom jakob ville gå till gymmet igår och lämna oss i sticket så fick han det på ett villkor och det var att han skulle visa magen idag, och självklart gjorde han det i ca en hundradels sekund men jag råkar vara en mästare på att fånga ögonblicket och det gjorde jag även denna gång.


Juste det ja, jag åkte till lägenheten efter skolan där jag spacklade mina väggar så nu är dom redo för tapetsering imorgon, yey. det pinsammaste är ändå att jag har fått lite träningsvärk av det, halloe? helt weird tydligen har jag inte mycket till muskler i armarna.
 Adios nu ska jag plugga spanska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0