helgen

Okej kan sammanfatta fredag,lördag söndag med lite bilder and such.

Fredag: Va i skolan trots lite hosta men inget att klaga över det var fint väder och på lunchrasten var hela den ligan som inte åkt på cup ute och spelade fotboll. Eftre skolan åkte jag in till stan med frida för att titta runt jag köpte inget fast frida inhandlade ett par jeans när jag hade kilat iväg till tåget för att åka ut till storvreta och sedan vidare ut på vishan för att va nån slags station-ledare för konfirmanderna hela natten lång. Och om den upplevelsen säger jag bara kallt,  usch, ont, trött, hosta, hungrig och blä dvs inget jag vill göra om men tur var det att paulina fanns vid min sida.
frammåt ett befann jag mig hemma hos jenny där vi tog oss ett kvällsmål bestående av typ makaroner och en massa snack sen sov vi.
  
Självklart agerade jag målvakt tillsammans med moa och det gick som det gick men snygga det var vi,, eller


Lördag:
Hjälpte erik att flytta och det va inge kul för jag mådde skit, sen åkte jag hem till pappa och kollade på robinson och käkade grill-chill. Jarmo är så jäkla festlig.

Söndag:
skulle åkt till västerås men varken frida eller jag orkade så det blev inget av med den saken, så idag har jag endast tagit det lugnt i solen alltså jobbat på brännan men till ingen nytta alls för syns det? nej.
Dessutom har jag spenderat lite kvalitets-tid med syster min vilket alltid är trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0