babbel and trouble

Vilken supermiss frida och jag fick till igår.. vi skulle ju kolla innebandymatch men icke fel dag xD
Men vi provade skor på tsan en stund istället innan vi begav oss ut till sunnersta för att kolla på ännu en match fast denna gång en fotbollsmatch och det var iaf rätt dag som tur va;P dom vann iaf med 1-0 vilket var bra fast vi hade mer fullt upp att fika än att kolla på match,, men men thats life sånna är vi.
Åkte hem till kelson en stund sen kilade vi hem till mig och sen bar kvällen iväg med en faslig fart.

När gryningen kom och jag vaknade upp kände jag mig inte en gnutta levande. halsen helt igensvullen. näsan helt täppt, hosatde som ett fån och sist men inte minst kändes det som om nån hade knockat migg i huvet. Så det var bara att sjukanmäla sig till skolan och skaffa tid hos vårdcentralen, jag fruktade ännu en sjuka.
Efter en lång timme på vårdcentralen var allt dom kunde säga "Nej du har inte streptokocker och din sänka verkar helt normal, ring oss om du får feber eller känner dig dåligare för då kan det ha utvecklats så att vi kan se vad det är" Usch fy och blä, jag hade blivit gladare om dom sa " du är sjuk här får du medicin2 så att man blir av med skitern men som vanligt är det bara att väääänta..

Men imorgon ska jag till skolan what´s so ever, det står styling på schemat. Så nu ska jag sätta igång att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0