blondinfrida

TJOOOOO alla glada frida här, sitter just nu och kolla när emma fjollan bölar lite sådär vacket som bara hon kan göra, men jag måste säga att jag har haft en trevlig dag och ätit mycke.. men de brukar vi göra när vi är!
japp klockan börjar närma sig 23:01 och runt kl 1 är de paradise hotel som vi ska kolla på, fett med najjs brorsan!
vill oxå säga att emma kjellberg är grym på göra mat det var fett gott och hon färgade mitt hår blondare, har inte kolla men det blev säket nice. och innan jag slutar vill jag berätta att jag älskar henne MMEESSSSSTT!!!!


Kommentarer
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 @ 18:47:06
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0