Day one square two

Dagen i skolan har varit ganska perfekt, alla har varit avslappnade och stämmningen  har varit på topp, dock har vi förlorat en klasskamrat över tilöl andra sidan (frisörerna) men vi är glada ändå.
Vi borde också va ersättare eftersom det fattas 5 pers innan va kna börja våran stylist-undervisning, det är vill säga bråttom.

Åkte ner till stan efter skolan för att byta min klänning till en mindre storlek, mötte upp josefin och sen åkte vi vidare hem till mig för att äta lite mellanmål. Gick till gränby för att handla mat inför kvällen och sen var det bara att rusa hem genom regn och rusk.

Ikväll blir det filmkväll hos mig vilket är mkt mysigt då vi inte har haft alla samlade på filmkväll på jag vet inte hur länge.
Måste bara hitta en film att se men det ska nog ordna sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0