En gång till....

Nej fy nu blir jag arg, skrev ett helt långt inlägg och va händer? jo datorn hoppar till en annan sida bara sådär!

Well får väl ta om det lite snabbt igen då:
dagen bestod av sammarbetsövningar, prat på syo skolsyster och kurator, datakunskap ( lärde oss göra en mapp i ett dokument+mappar i mapparna WOW för det kunde ju ingen:P), foto till passerkorten och dagen avslutades med en diagnos i engelska. Jag blev klar ganska snabbt eller rättare sagt typ 25 min så jag fick sluta 1h 30 min tidigare än väntat, det är riktigt härligt och fint väder är det också.

Men det har varit fler framgångar under dagen, jag har nämligen samtalat på riktigt med två personer  plus att jag spenderade hela lunchrasten med ca 10 personer från min klass som jag pratde väääldigt smått med. Men ändå det händer grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0