helgen kort och gott

Filmkvällen var mysig vi somnade dock typ vid tio för alla var dötrötta men vadå det är ju bara en bra sak.
Lördagen spenderades hemma städandes och nu är det nog ganska kliniskt rent i mitt hus inkl. mitt rum vilket är väökdigt skönt, efter det var det bara att hoppa in i duschen. För på kvällen var det då dags för kräftskiva hos amanda, det var riktigt kul därimot slår förkylningen till extremt nu. Ska nog gå till farbror doktorn och kolla så att det inte är halsfluss elelr något liknande.
Måste bara lägga till att erik ärså jkla rolig, han var kvällens underhållare lugnt sagt. Sen är han ju också mycket ansvarsfull som ser till att amanda jag och frida somnade ordentligt.

Nu ska josefin, jag och frida iväg för att koll apå innebandy för att lite senare åka vidare för att titta på sunnersta-märsta. Skoj Skoj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vadå vi somnade vi tio ;)? NI somnade vid tio haha, jag satt upp lääänge, datorn och jag, vi är bästa vänner

2009-08-30 @ 21:12:29
Postat av: amanda

vadå vi somnade vid tio, NI somnade vi tio ;). Jag satt uppe läänge, datorn och jag vi är bästa vänner

2009-08-30 @ 21:15:42
URL: http://geezelius.blogg.se/
Postat av: emma

okejdå det var faktiskt sant:P

2009-08-31 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0