kvällens

När Kotte åkte hem vid sex nån gång åt jag lite middag sen tog jag bussen hem till moa där jag mötte upp emma och frida på vägen. Vi satt och pratade om våra sommrar sen gick vi in och spelade buzz jag var väl lite smådålig förlorade på det mesta men jag är glad ändå.
Vi rundade av kvällen med lite roliga videor på youtube innan det var dags att säga godkväller och bege sig hemmåt.
Det blev inte en sån jätte lång visit men ack så roligt att träffa lite kompisar, så denna dag har varit den mest händelserika dagen på mycket länge i mitt liv.

Får väl se när jag träffar mina andra bekanta eller när alla andra vill träffa mig snarare.

goder natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0