läääskit

Va på kräftskiva hos pawwan igår med massor av flickor, det var mycket trevligt. Tog tåget med bjull och rebecca framåt midnatt och sov sedan hos bjull. Det var iaf riktigt skoj att träffa alla igen efter sommaren, som hindrat oss från alla planer vi hade gjort upp.
Idag har jag bara tagit det lungt hos bjull och njutit av den sista sommarlovsdagen, självklart gjorde vi lite nyttigheter också men mer än så får ni inte veta.

För er som är intresserade så var det nån som kastade en sten på en bilruta precis utanför mitt fönster jag såg dådet dock ingen järningsman, haha spännande. nej.
Nått som är ännu mer spännande är när min lön egentligen ska komma, hallå jag har väntat i typ tre veckor? den skulle varit här för längesen. Jag är definitivt ledsen och jag saknar mina pengar.. jag behöver dom ju till massa viktiga saker!

Jag är även mkt nervös för imorgon, vad kommer hända? kommer jag få bra klass? kommer jag hitta en vän? kommer jag bli mobbad? kommer det regna så att mitt hår är helt kaos väl framme vid skolan? kommer jag göra bort mig? kommer jag gråta? kommer jag försova mig? kommer morgondagen bli riktigt rolig och händelserik? ja vem vet, så många frågor så få svar, vet bara en sak: JAG ÄR LIVRÄDD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0