last few days

Har ju då inte skrivit så mycket dom senaste dagarna men det beror på lite tidsbrist. Har faktiskt kännts skönt att bara göra vad jag har velat och kännt för nu i några dagar utan att känna mig tvingad att komma hem och fixa med allt möjligt.
  Man kan ju undra vad jag har sysslat med och jag ska säga er att jag har shoppat upp mina pengar typ totalt = i like!
Behövde verkligen lite nya klädval, sen har jag ätit på cupido, gått på stan, kollat på match firat födelsedag och självklart gått lite i skolan.
Jag trivs med min livsstil för tillfället synd bara att den inte kommer hålla så länge:/ ooops.

  
 
 
Var bara tvungen att ta kort på denna "Fråga Kjell -Det lönar sig"-skylten.
Riktigt skojjig, litet tips bara haha.

Och just det den där svarta klänningen är min stora kärlek seriöst, vill ha den i grått eller lila också men jag får vänta tills lite fler pengar kommer innan den kan bli min:( buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0