okej snabbt nu..

internet funkad einte igår så det blev inget bloiggande men hade iaf ettornas dag och det var väl helt okej men ingenting jag kommer att sakna att göra nästa år, vi vann inte men man lärde känna varann iaf.
Efter skolan bageva sig frid aoch jag till friskis och vägledde två damer åt heelt fel håll dock inte med mening, vi mötte josefin som var taggat till tusen att träna. Det var dock inte jag och frida jag har körtelfebern att skylla men hallå ändå? om jag verkligen hade velat så hade jag nog kunnat ta i lite mer. Träffade en bloggare som är totally bananas så snygg men enligt frida och mig så var hans träningspass kanske lite väl slappt? nästan i klass med vårat:P Men ser man helt awesome ut så får man göra så (A) haha dräggel.

Nu ska jag åka till ikea sen blir det lite ärenden till olika ställen, middag hos pappa och dagen avslutas hos kelson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, om du kan ha om får du låna dom såklart :)!<33

2009-08-23 @ 22:54:52
Postat av: amanda

it's me ovanför... dte knasa sig lite ;p

2009-08-23 @ 22:55:43
URL: http://geezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0