tårtkalas och solbränna

Solade som sagt i några timmar och tro det elelr ej men linjerna är tillbaka o´ch det gick super snabbt dock så satt jag vid ett tillfälle med tröjan nervikt så liksom bara halva magen syntes och när jag kom in såg jag att jag hade fått linje av den liksom what?! hur är det möjligt? men så var läget iaf och jag blev såklart lite depp för vem vill ha en linje mitt på magen? var då tvungen att ligga ute en stund till och nu är den så gott som borta vilket är bra.
Är illamående mätt då det var kalas d´är det serverades god mat och tårta vilket inte är bra för min mättnadskänsla då den blir alldeles för mäktig och kraftfull.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, antingen blir det stan med frida och amanda eller så sak jag träffa kelson eller så blir det båda? vem vet, det återstår att se.

Nu ser jag endast fram emot en god natts sömn så sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0