TTYN

Hur ser dagen ut?
Ja, jag ska väl sitta hemma och pilla mig i naveln helt mobbad som vanligt.
Eftersom jag ät så otroligt smittsam så vill ingen vara med mig, vad tror dom att jag ska göra? saliva ner hela världen och göra det till en epedemi som sprider sig med språngsteg över hela världen, nej inte riktigt vad jag tänkt mig men tydligen så tror folk det så jag får underhålla mig själv verkar det som helt enkelt.
Folk är inte som man tror tyvärr, längtar efter mitt gamla liv eller varfördå varför inte längta till mitt nya istället?
Jo det låter vettigt.

Kommentarer
Postat av: mowgli

OMG NOO!!! OMGOMGOMG SKA DU SLUTA BLOGGA !! AAA MY LIFE IS RUINED! TTYN?!?!? TALK TO YOU NEVER AAAHH!!???

2009-08-01 @ 23:32:41
Postat av: emma

haha nej jag ska inte sluta blogga:P

2009-08-02 @ 11:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0