Too cool for school

Gick upp vid halv sju för att hinna duscha och peta i mig frukost  trots att jag inte brukar det tidiga skolmornar.
Slängde på mig lite kläder och cyklade iväg med pirrande mage till skolan runt åtta, mötte upp kim vid bussen för att jag inte vågade gå in själv. Vi gick in och jag var skitnervös han verkade och sa att han var lugn som bara den men lite nervös måste han ju ha varit eller?
Vi satte oss i aulan för att lyssna på lite välkommen-prat av rektorn sen va det klass indelning, frisörerna först vilket betydde att jag blev lämnad ensam men det var bara under en kort stund innan jag själv blev uppropad och sammanfördes med min nya klass.

Den består endast av tjejer väldigt mys men ändå lite tråkigt, kan inte skylla några lärare för könsdikriminering längre iaf :p
Resten av dagen var mest bara information och rundvandring. Just det hade mattediagnos också men det var inte så farligt, och som en fin avslutning hade vi invigning på stylisternas/frisörernas nya lokaler. Dom var verkligen skitfina, läängtar tills vi får hugga in och börja lära och creata.





Känner att jag valt rätt linje och jag är riktigt taggad att börja på riktigt nu, det blir mycket plugg men fan va roligt det kommer vara också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0