massa blur

Har spenderat dagen på stan med frida och amanda och det var riktigt härlig dock hade jag inga pengar men jag har hittat fyra så kallde must-haves. Det är verkligen MÅSTEN är helt kär men tyvärr så var det inte några billiga saker så vi får väl se om  lönen som borde ramla in snart tillåter en sådanna livsnjutande klädesplagg.
Nått ska jag nog få till iaf, har inga bilder på nått av sakerna men inget att göra åt det. Dom ska ändå in i min garderob snarast:P

Ikväll blir det HP jag är mycket glad över det, sen måste jag nog packa för på söndag beger jag mig av till smögen dock funderar jag på att ta tåget hem tidigare för jag känne rmig inte bekväm med att jag kommer hem en dag innan skolan börjar.. Jag måste ju hinna ladda och lugna nerverna men jag vet inte ännu ska tala med fadern min.

Sen den 7 september så ska jag ta bort mina skruvar i knät och jag som trodde det var en enkel match hade tydligen helt fel för jag ska sövas och allting och det där med sövning är inte min grej, i can't handle it. för mycket press usch och fy och blä på det. Nej nu till nått positivt...
Imorgon blir det middag på amazing thai och vi är äntligen samlade hela gänget, det ser jag fram emot.
puss och haj ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0