Veckan

Lördag: Det var super mysigt, satt på amazing thai i flera timmar sen åkte vi hem till amanda där det blev singstar och buzz. Dessvärre tog jag inga bilder på hela kvällen men men det får ni leva med.

Söndag: Kom hem från amanda vid två så det var hopp i säng innan jag blev väckt vi fyra och åkte iväg mot smögen.
Väl framme vandrade vi runt i lilla smögen till det var dags för sängen, mycket trevligt.
 
Haha ja detta är en stensäl och en kalleskaviar rutschbana. intresset är stort:P

Måndag: Åkte till lysekil för att gå på havets hus och kolla på västerbottens djurliv, faktiskt riktigt kul lite rädd för ålarna men annars helt okej, gick sen runt i lysekil ett tag och det är en riktigt mysig stad.
 
Nån äcklig fisk, nått annat
 
På vägen hem så kände vi för att kolla på fler djur så vi åkte till arken zoo och kollade på utrotningshotade djur. Tog längre tid är väntat men mycket lärorikt såg typ alla djur förutom tigern och nån vildkatt av nått slag. Kul kul.
 
Syns knappt men det är en snöleopard, pudu

Tisdag: Vï åkte till Fjällbacka, kollade i affärer och fikade. Jag köpte ett par skor eller rättare jag fick ett par skor, dom var behövliga.
Vi körde vidare till Grebbesta och tittade där i några timmar och åt lunch sen sist men inte minst åkte vi till tanumstrand.
Satt på stranden en stund och tittade på sportoutleten där och fick en sportbh samt en tröja.
   

Onsdag: Åkte och badade i några timmar trots att det var lite blåsigt och kyligt ute men jag är stolt för jag badade:) också den ende i min familj. Sen var det dags för sälsafari och det va riktigt kul åkte båt ut till nån ö där det låg massa knubbsälar, riktigt söta. Sen var båtresan som en bergochdalbana då vågorna var enorma, asskoj.

Torsdag: Gick runt i smögen i en timme innan jag tog mitt pick och pack och klev på bussen som tog mig till torp köpcenter för att sedan byta till bussen mot göteborg.
I göteborg mötte mamma upp mig och vi gick ut på stan för att ta en lunch sen var det lite shopping som gällde köpte en kjol från zara och en väska med dragkedja för en gångs skull:P
Lite fika på espresso house innan vi begav oss hem till yvonne för en snabb visit innan vi drog oss hemmåt.
Kom hem vid tolv efter en lång men väldigt mysig bilresa med mamma. Kan också meddela att göteborg är min absoluta favoritstad och det är nu bestämt att kjag ska flytta dit och plugga efter gymnasiet. mums.

 

Kommentarer
Postat av: Jumby

Då ses vi i Götet KJ!

2009-08-14 @ 12:35:45
URL: http://nochebuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0