lördag

Sov då hos frida Inatt spenderade också både fredagen och lördagen med den sötisen. Igår tog vi bara det chill och pratde ikapp om allt som hänt sen gjorde vi självklart lite nytta också men det går vi inte in på.
Idag var vi på stan och införskaffade oss nödvändigheter, satte oss sedan på bryggan för lite chirre.
Gräsänderna/middagen blev lite matade också fats nej jag åt dom inte till middag men jag var bra sugen:p
      


Efter stan for jag till kelson och snäll som jag är "hjälpte" jag honom tvätta en massa. Hans mamma trodde inte på att han hade startat tvättmaskinen själv utan var säker på att det var jag men icke, Han var mycket snabb på att bevisa motsatsen.
Sedan var det pizza som gällde blev mättare än mättast, magen sprängdes.
När jag kom hem var det fullt hus och singstar så då satte jag mig där en stund tills det var dags för sängen runt två.

Kommentarer
Postat av: frida

älskar dig mer hjärtat<3

2009-08-17 @ 09:40:23
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0