Amazing Thai

Vid ca halv tre åkte jag iväg till storvreta där jag mötte matis, bjull och frida.
Fick min ros av matis som han lovade och jag må säga att den var hållbar eftersom den stog emot båda kyla, värme & jag vet inte vad. Efter att jag sagt hejdå till honom så halkade jag vidare med bjull o frida hem till frida där det väntades
lockning va hår sminkning och kladdkake-ätande. Mina väninnor gjorde mitt hår helt bedårande men det fick endast nån kavrt i spotlighten, för gissa vad som hände i väntan på bussen? Tjoffs så va alla borta förutom dom i bak vilket var himla knasigt.
Frida och bjull blev super fina dock var det synd att inte bjulls hår blev så lockigt som det var tänkt men men träning ger färdighet, så nästa gång då jädrar.

Hade en riktigt trevlig stund denna afton även fast den hade sina låga stunder men allt som allt blev det en lyckad kväll,
ett plus var ju att vi träffade lite kompisar på UKK.
 nej nu är det dags för sängen för jag börjar känna mig lite low.

bilder kmr sen, Hugs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0