back home

Hemma igen, det har inte vart nån tid för bloggen senaste dygnet men that's life, äter lite lunch/middag och kollar på Top Model från typ stenåldern, ssa nog snart släpa mig in i duschen känner mig en aning ofräsch.

Umgicks med frida igår på dan sen gick vi till f-gården för att hämta lappar om undersvik missade bussen och fick sitta o vänta vid biblan i en halvtimme.
Kom till moas hus efter 6 nångång i sällskap med bjull och terese, Moa lagade en delikat middag åt oss och den sena middagsgästen fick tyvärr igen mat för den va uppäten men han tycktes överleva.

Efter några timmar av lite allt möjligt, som jag dock inte ska gå in på här så ringdes fridas kompisar in, dom va trevliga och kvällen gick fort som attans och mer än hälften gick hem med tiden, till slut var det bara ett sovande par och frida och jag kvar, vi städade så att det såg hyffsat ut sen gick vi till sängs, vid cirka halv tio vaknade vi och någon timme senare så fick vi ordern av saman och moa att åka och handla. gick bra, missade några bussar och så men så bra är vi. Väl hemma igen så väntades en dunder-frukost med mackor, juice, pannkakor och massa delikatesser. 

Kl ett så kilade frida och jag hemmåt, det var en lyckad kväll endå vill jag påstå.



Dancing with the stars= bjull & mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0