End of story.

Idag var det upp tidigt som attan för att jag skulle åka till storvreta och hämta upp matis jenny och anneli för att sedan köra längre ut på landet för att konfamöte i ärentuna kyrka. Anneli var typ sjuk eller nått så hon kom aldrig med men vi klarade väl oss bra ändå. Det hände inte så mkt där mer än att jag kände att jag hade ovanligt mkt uppgifter under dagen som inte är så vanligt..
Oj jag kan ju inte säga att inget speciellt hände jag gifte mig ju! Gissa med vem? Jo Skrutten med Jumby & paulina som tärnor, vi gjorde bra ifrån oss sen döpte jag min son prästen trodde han hette Ljungby men icke.
Sen gick jag modevisning och sjöng. Gick upp på taket några vändor också.

Tog mig två timmar att komma hem och om jag tänker fter så var ca 1h av dom två timmar väntan ute i kylan vilket inte va speciellt komfortabelt.kom också på att jag har en himlans massa syslor att klara av under kvällen, duscha,plugga,måla naglar, kolla gossipgirl, packa upp, packa ja det kan fortsätta l
nge till.

Och med det så avslutar jag detta inlägg för jag måste börja om jag ska hinna färdigt innan midnatt,


Skrutten & mitt bröllop, typ

XoXo

Min mobil har pajjat också så alal som smsar & sånt jag frå dom aldrig så känn er inte dissade.

Kommentarer
Postat av: moa

ja e hungrig

2009-02-08 @ 19:24:58
Postat av: kjell

haha what?^^

2009-02-08 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0