Finally Friday

Idag har varit en rätt så härlig dag när jag tänker efter började med lite läsning, därefter kom en spanska lektion som slutade tidigare än vanlig pga av saker och ting, kunde inte jobba något vidare eftersom jag hade stjärnor och skallen och allt bara snurra. Efter en enormt lång rast bar det iväg till sy-slöjden & det är roligt som vanligt, finns inte så mkt att säga om den saken.
NO:n gick ganska fort jag stog framme och räkna röster och grejs angående skol-tröjorna, och efter dom fyrtio min som det tog så kom vi fram till ett bra beslut tycker jag. Det kommer bli hur vackert som helst:p
Sen var det bara tekniken kvar och den är en aning kul, jag vet inte riktigt men jag gillar teknik av nån anledning,hehe kan vara fikat...

Efter skolan bar det av till stan där vi letade massa roliga saker, med mig hade jag bjull,frida,matilda och moa. Men i slutet av dagen var det bara bjull,frida och jag kvar och våran nytillkommna gäst kim,, just det ja thomas var med på ett hörn också men sen gick han hem. Vid sjutiden sådär började jag känna mig helt slut kändes som om febern var tillbaka vilket inte var en hit från min sida men det la sig ganska snabbt och nu existerar bara huvudvärk och andra bihåle-problem.

Imorgon vankas plugg, skoj. Fast om jag är duktig kanske jag kan hitta på nått roligare sen på eftermiddagen men vi får väl se hur det blir med det. På söndag ska jag iaf till frida och äta upp all hennes tårta och gratulera på födelsedagen det är alltid nått att se fram emot.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0