Fredagen den trettonde

Jag har lyckligtvis inte märkt nått av att det är det idag vilket är himla underligt då jag alltid lyckas med sånna saker i vanliga fall.
Har pallrat mig hem till far min, det väntas en helg med kompisar och släkt vilket alltid är roligt. Jag längtar så mkt tills imorgon och jag funderar på att locka håret men jag vet inte kanske blir för delikat? Nej den saken får jag lägga på Jenny eftersom hon är anlitad utan sin vetskap och utan lön som min personliga rådgivare.

Det vart inte heller någon klippning utan det fick vänta tills efter lovet, hoppas mitt hår hinner bli jättelångt så jag slipper klippa av det lilla jag har.

Jag har också en hel del planer framför mig vi snackar stockholm x 2, flytt , Bio x 1000, middagar, skidresor, träningskort, vårshopping m.m. Var ska jag få alla dessa cash ifrån?
Jag måste verkligen ha ett jobb då jag vet att mina pengar kommer ta slut vid cirkus sju imorgon kväll, men det är väl bara att invänta ett mirakel I suppose.

Jag vill bara poängtera att bjull och frida var duktiga idag på fil-tävlingen trots att filen inte hamnade där den skulle alla ggr.

tack för mig det blir kanske ett inlägg ikväll också men vi får väl se vart vindarna bär


Jag har kommit in i en rosa period hur komemr det sig?
jag har aldrig varit ett big fan av rosa men nu tycks ögonen dras åt det rosa hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0