Fredagen

Idag har vi inte haft så mkt lektioner, en halv slöjd och teknik bara väldigt härligt. Vi hade nämligen innebandy turnering och älskade 9B va så bra så vi slapp till och med NO-provet. Jag är superduper stolt över alla som spelade dom var verkligen duktiga, pussokram på dom. Tyvärr åkte vi ut i semi-finalen mot A, fast vi spelade bättre än dom dock hade dom turen att få in ett turmål..
När vi åkte ur så blev jag rasande av nån anledning vet inte riktigt varför för det va ju bara en skolturnering men, arg blev jag och iman blev rädd för mig. Hehe
Grattis till E som vann btw!

Nu har jag duschat så snart ska jag äta lite middag o sen bär det av till stan där jag ska checka in i taket lyser stjärnorna men mina älskade anneli,jenny och mattias. Jag lägger in ett inlägg om hur filmen va sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0