helt slut.

Idag var det engelska-prov det gick bra tror jag, skrev på allt i allefall.
Efter skolan åkte tildan och jag hem till henne käkade äpple gjorde vissa nödvändigheter sen drog vi vidare till stan där jag bytte till en rosa kjol istället för grå så nu är jag nöjd och belåten vandrade vidare upp til friskis & svettis. Sprang ett antal km rodde ett antal km och tränade massa andra kroppsdelar det va skoj speciellt när man har ett sådant kungligt sällskap som kejsaren av träning matilda herself i egen hög person. Va trött när vi gick sen när vi kom utanför så kände jag att jag kunde tagit ett pass till, menmen nu känner jag mig iaf stolt och trött återigen. 
Det blev iaf 1 ½ timme vilket jag är totally nöjd med.

Härnäst teknik.


Fit for fight!

Hugs

Kommentarer
Postat av: hp

haaha dagens skämt!

2009-02-13 @ 18:48:01
Postat av: kjell

ja!

2009-02-13 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0