I'm back!

Ja nu är jag äntligen tillbaka hemma efter två dygn på annan ort och nu känner jag mig riktigt hängig huvet värker och kroppen är helt utanför kosmos gränser och jag vill mest bara sova i en vecka. Men det kan jag ju inte göra för imorgon är det skola och jag måste dit för det händer himla mkt på just dom dagar jag är hemma.

Okej nu ska jag ge en liten kort resumé på vad jag har sysslat med dom senaste dygnen..

I fredags så sov jag ut en aning och gjorde mig sedan redo för att ta mig in till storvreta där jag trasskade hem till Jenny, när jag spenderat en kort stund i jennys närvaro så kom Sandra (jennys friend) och hhon va en mkt trevlig fillur vill jag säga..
Jag hade ett mission hos jenny och det var att krulla hennes hår och hjälpa henne med klädevalet bland hennes enorma mängd kläder, hon blev fin, dock utan krullat hår och jag hjälpte inte så mkt till med kläderna mest bara ett smakråd sådär sittandes på en stol bredvid.
Vid 18-tiden så kilade vi ut till bussen där vi mötte elin för att drajva in till staden och äta en delikat tre-rättersmiddag på Tzatziki i staden kom sara också och följde med oss till el restaurante,
Dyrt men otroligt gott och det är totally värt det när man är i gott sällskap.
Ca 21.00 så mötte vi upp anneli och så rullade vi iväg mot heidenstam där vi inhandlade lite gott och sedan vandrade up till maries lägenhet där vi hade det bra i några timmar tills nöden tog din lag och var tvungna att rulla hemmåt dock så går ju inte mina lantis-bussar riktigt så som dom borde och jag hade tillslut ingenstans att sova så jag våldgästade Kotte sisådär kl två på natten och vi hade det jätte-trevligt.

När torsdagens gryning va kommen så tog kotte och jag bussen ner till stan för att inhandla ett par svarta jeans åt henne vilket var näst intill omöjligt men vi hittade ett par fina på holmlunds tillslut.
Vid två så åkte jag hem till mromr och drog en fika och disskuterade som vanligt helt onödiga saker med morfar, sen ca fyra så åkte jag hem med mamma för att duscha och packa om väskan för att sedan dra iväg till storvreta igen hem till amanda där det vankades filmkväll.
Vi fick en jättegod grekisk middag av hennes mamma med efterrätt och hela köret sen gick frida och jag iväg för at köpa godis och vi anar att vi blev lurade på en tjuga men vad gör det om hundra år. Gick tillbaka in i värmen där vi kollade på melodifestivalen och tro det eller ej så tyckte jag att EMD var dom bästa omg. Sen sattes "systrar i jeans 2" igång och därefter "WildChild". I WildChild så kund eman ju inte undgå hur en riktigt otroligt supersnygg kille medverkade kallad Alex Pettyfer. Frida och jag satt nästintill och dreglade där i soffan...
Imorse så ringde kl halv elva just av den anledningen att amanda skulle på match så hon kilade kvickt upp och vi andra låg och drog oss till elva-tiden då nylagade scones väntade på frukostbordet. Yummi!
Amanda blev vid halv tolv en aning stressad när hon satt vi frukost bordet och insåg att samlingen var om en halvtimme borta i alians, så hon ilade iväg med resten av familjen förutom adam, och där satt vi och åt frukost tills vi blev mätta och gick upp och gjorde oss iordning för hemfärd. Det bar av till storvreta innebandy kansli för att frida skulle städa där och vi gjorde henne självklart sällskap.
Vid ett-tiden så gick bjull och jag hemmåt i snöstormen för att sätta oss och spela sims och annat skoj sen kl fem så gick vi saaaakta ner till f-gården för en ungdomsmässa vi försökte strångt få med oscar men icke..

Nu kom jag på att jag inte har ätit en riktigt middag utan bara bullar och nån macka och att jag ska gifta mig med Alex.


Den där killen är typ snyggare än jag trodde kunde existera och inte ful nånstans.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0