Lazy day.

Idag har jag varit hemma och försökt att hämta mig efter fredagens samt lördagens härligheter, och nu känner jag mig en aning piggare dock så har jag absolut ingen lust att gå till skolan imorgon men vad gör man inte för lite kunskap, skämt osido.
Känner mig iaf ganska stolt över att jag har pluggat lite konst-historia på en helgdag, det händer inte ofta att jag tar upp skolpluggandet på helgen men idag var det nödvändigt eftersom jag har en ond vecka att vänta mig. Så nu sitter iaf 1% av provet på onsdag som en smäck endast 99% kvar, JIPPI. Can´t wait.
Och till min stora fasa så har min syster fått nån slags influensa eller virus och jag vill verkligen inte bli sjuk igen, måste hålla mig frisk nu.

Juste inte att glömma är att jag åt årets första semla idag, den va god trots att semlor inte hör till mina favoritsaker, men det är tradition och jag måste erkänna att det finns en viss tjusning med att äta semla nu i semel-tiderna.

Dessutom så vill jag inget mer än att gå ut & shoppa nu men jag har strickt bestämt mig för att börja spara pengar som en mängd andra jag känner också har gjort, det gör det lite lättare men forfarande enorm smärta. Fast ett plus är ju att plånboken har märkbart mindre plats, och det är ju alltid något.



HUgs

Kommentarer
Postat av: Jenny

sthlm snart?

2009-02-02 @ 17:23:50
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: kjell

ja tack

2009-02-04 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0