Lill-lördagen är kommen

Skolan va rätt okej idag var med på idrotten för första gången på århundraden, skoj. dock fick jag enormt ont i knät, men kämpig som jag är så låter jag inte det stoppa mig.
Hade bildprov idag, jag säger bara OJOJOJ vilken katastrof inget jag ser fram emot att få tillbaka och betygsatt.

Efter skolan gick jag, frida och karsch för att köpa lite gottgott till morgondagens NP, moa va med en stund men försvann lika snabbt som blixten, eller nej det gjorde hon inte hon har ju kryckor. Men iaf vi hittade inget av värde på konsum förutom en liter kakao-mjölk som frida o jag halsade på tio min eller något som sedan orsakade magont.

Vi gick iaf till preem där vi hittade våra byten. för en billg kr mkt bra, Sen skulle ju då jag o frida hem till henne för att dra en plugg till NO:n men så vart icke fallet utan vi gick hem med Karsch till hennes lya där vi ått tills magen pöste över byxkanten då vi kom på nejmen trevligt vi går o kollar på SuneSommar.
Inte att glömma var ju att vi va med i fråga Olle, det va en upplevelse.




XOXO

Kommentarer
Postat av: Sweet miss J

i totally miss you kjell. vi måste dra till sthlm!

2009-02-05 @ 10:16:41
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: kjell

saknad till dig med <3

2009-02-07 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0