Måndagar är inte min stil

Återigen är det måndag och dom är ju som dom är, bosktavligen kämpiga varje vecka nästan och denna vecka var den inte bättre än att vi hade ett painful No-prov. Skulle gissa att jag får g eller absolut högst -vg för detta gick inte bra bokstavligt talat, och denna gången säger jag inte bara så utan det är sant det gick himla dåligt.
Men jag får skylla mig själv (enligt dom vuxna) att jag inte pluggat, men tji får dom för hur lätt är det att lära sig något man absolut inte fattar ett jota av och som man inte ens har nått intresse av? näst intill omöjligt.

Slut på eländet nu blickar vi frammåt= imorogn äre matte-prov, jippie och i och med det så blir gråtkalas ikväll runt tio tiden då jag inser tat jag inte fattar nått och att jag kommer få ig och inte blir det bättre när jag garanterade min matte-lärare att jag skulle få över 36/40 imorgon.. pressen ökar.

Imorgon bär det av till stan för att inhandla något nytt till lördagen hoppas på att hitta nått great.
Nu blir det till att kolla på The Hills, läsa VeckoRevyn och chatta med mina favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0