Nuclear Weapon

Idag pallrde jag mig till skolan, jag trodde jag va frisk men tji fick jag när jag satt där på bussen och det kändes som jag åkte Loopen på Liseberg samtidigt som jag satt i en 200grader varm bastu. Men jag genomled en bild lektion ganska lätt och sen bar det av till akademsika där jag skulle på återbesök hos Doktor-Einar vilket inte är min största hobby då jag hatar sjukhus och att Akademiska= lååång väntetid=kill me.
Lyckligtvis såg knät & allt som hör där till bra ut dvs, att jag kan röra mig nästan hur jag vill och Doktor-Einar gjorde ett hyperbra jobb.
 När jag kom tillbaka till skolan ca två timmar senare med en mage fylld av SubWay-macka så visade det sig att det var rast och jag hade endast 40min romeo och julia på tjockband attkolla på innan det återigen var dags att lämna skolområdet. Man kan säga att min dag var väldigt slapp.

Nu vill jag faktiskt erkänna att jag är stolt över mig själv som utan att sätta på tvn, gå in på internet(dom roliga sidorna alltså) eller gå in på msn skrivit färdigt min NO-reflektion om kärnvapen bara sådär.
Dock så är det inte ens en tredjedel av vad som väntar mig denna eftermiddag vi snackar Matte, So, Spanska och Teknik Skoj, nej

Nu ska jag återgå till mitt liv som en enorm Swot.

C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0