På fin-besök

Nu har jag varit på besökt hos farmor lite och som vanligt är man dödligt mätt efter bara några timmar i hennes närhet. Det finns ingen risk för att svälta ihjäl och det är ju alltid bra.
Vi satt och kollade på massa gamla kort och en hel bunt med papper om min släkt och det visade sig att jag är ne riktig ur-upplänning, tydligen har mina förfäder bott i uppland sen 1600-talet och ägt stora gårdar och varit såkallade storbondar. Sån är jag.

Imorgon vankas det lång sovmorgon sen frammåt kvällen så står det bio på schemat med amanda, bjull och frida. Jag förväntar mig en super kväll med dom och "i taket lyser stjärnorna".  


Hade tråkigt, så då åkte mobilen fram för
att fota farmors blommor som hon var jätte-
stolt över.


Hugs,


Kommentarer
Postat av: Bea

Så fina blommor!

2009-02-15 @ 22:46:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0