Skön dag

Ja idag börjarde jag 09.15 som jag då gör varje onsdag men ändå det va underbart då min buss för första gången i min livstid passade till schemat. Hade bild där vi fick tillbaka våra prov fick VG vilket var oväntat är ändå onöjd för jag nöjer mig bara med MVG men det vet väl alla redan. Idrotten gick nästan helt bort eftersom vi skulle till Hälsoäventyret, älskar det stället det är så himla roligt. Vi fick ta hand om en "bäbis" i pausen den va super söt, dock bara en docka men ändå.

Efter hälsoäventyret tog vi bussen till storvreta där jag skulle ägna min eftermiddag hos my love frida. Bussresan var en upplevelse i sig bara den, men det ska vi inte gå in på nu.
Väl hemma hos frida så tog vi en fika mycket gott sen skulle vi skriva ett fint inlägg här o det gjorde vi också det var extremt unusual men kom det upp på bloggen? nej det försvann nånstans och vi orkade inte skriva om så det blev inget av med det. Kollade lite på tv innan vi tog oss i kragen & pluggade lite engelska. Nästa melodifestivalen sen tog kvällen slut och jag for hem.
Nu sitter jag här och kollar på finalen i Top Model 11 och har bestämt mig stenhårt på att köpa den rosa kjolen istälelt fö det grå jag har nu, ni kan läsa mer om den på jennys blogg där hon skrivit lite om hur underbar den är, jag finner tyvärr inga ord.


Frida och jag som egoar oss:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0