sleepy sleepy

God morgon då allihopa elelr det kanske passar bättre med god lunch, sitter framför tv:n och slappar och jag kna säga att jag sov faktisk tinte riktigt såhär sent jag har faktiskt varit uppe i ca två timmar.
Även fast att jag mycket gärna skulle kunnat sova både till tolv & ett eller ännu senare för detta lov har jag lovat mig själv att jag ska sova ordentligt såd et inte blir som resten av lovbunden där vi snackar sena kvällar, tidiga morronar= so much to do, so little time.
Nej detta lov så ska jag ta det lungt.

Ikväll är det bio som väntas och jag hoppas det blir så för jag drömde nämligen att det inte blev av,,  Jag drömde en himla massa konstiga saker i natt bland annat drömde jag om nått läger med massa slumpmässigt utplacerade personer som jag kände alihopa, jag körde bil, jag åt cowboy-middag, bråkade med en tjej, fick enorma maskar kastade på mig, va på nått "tivoli" eller nått liknande och sist men inte minst så handlade det en himla massa om min kamera som då är trasig.
Har en extrem shopping-need nu, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till när jag inte har några pengar heller.

Aja hardlife nu blir det Gossip Girl och om jag orkar blir det frukost också.

Jag har kommit in lite i att jag kanske ska börja med "dagens outfit " men jag vet inte kan köra en test ikväll kanske.



Hugs.

Kommentarer
Postat av: Jenny

NEJ KJELL. FÖRIHELVETE. INTE DAGENS OUTFIT, DET ÄR SÅÅÅÅ LAAAAAAME



vi får ta ett snack om det här senare

2009-02-16 @ 13:35:30
URL: nhttp://nochebuena.blogg.se/
Postat av: Anonym

ockej då blire inge av med det bara för din skull<3 känn dig hedrad!

2009-02-16 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0