Sv NP finally over

Äntligen så slipper jag några flerNationella prov i Svenska, I'm happy about it.
Jag ska inte säga att det gick dåligt för det gjorde det inte men jag kunde ha gjort det bättre för jag skrev en aslång grej sen kom jag på oj den passade inte in så bra så då slängde jag den efter ca 1½ - 2 h och började på en ny men den vart ännu sämre så efter tjugo-minuters rasten så bestämde jag mig för att återgå till den andra vilket blev väääldigt stressigt
 Jag hann precis skriva färdigt, eller jag hade en mening kvar när tiden var slut men det va ingen fara för det lilla fick jag såklart skriva färdigt.

Vi fick sluta efter NP, så då åkte vi hem till mojken och pluggade lite inför fredagens kemi-fysik-prov och fick en underbart god måltid lagad åt tildan o mig, moa va kocken och hon lyckades väldigt bra vilket imponerar mig eftersom hon improviserade. Duktig flicka det dära.
Efter plugg/mat-stunden drajvade vi ner till stan moiken & jag för att hon skulle inhandla födelsedagspresent till mannen hennes och jag skulle köpa Cerat.. HEHE cerat tildas och min favorit sak in tha whole world.. kanske inte riktigt men det är läskigt nära.

Farde hem vid halv fyra det va skönt så nu sitter jag här o jag vill köpa skor som vanligt, Nej nu ska jag gå o plugga lite inför morgondagens prov, PANIK.
Eller inte för om vi går vidare i innebandy-turneringen så slipper vi provet o tar det på måndag vilket blir totally lovely så nu har innebandy-männskorna stoor press på sig att klara detta för om inte så failar jag stort på provet och då anses det som deras fel.
Så vi får banne mig gå vidare annrs blire andra betyg...

XOXO


Kommentarer
Postat av: da cerat lovaah

mmm.. cerat!

2009-02-05 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0