The Unborn

Ja det blev inget av med i taket lyser stjärnorna för det va slutsålt så mina vänner bestämmda sig för att välja film och valde The Unborn vilket jag fick reda på påväg till bion och jag tyckte det va helt okej så vi strosa runt lite på stan o köpte lite godis sen på Hemköp så hade jag tydligen fått med mig en diskborste som hängde på min väska eller jag vet inte riktigt om det va matis eller jenny som hade hängt den där eller om det va en slump men roligt va det iaf. Så där vandrade jag ut från hemköp med en diskborste hängades på mig, hoppas ingen såg mig. När jag upptäckte den så fick jag värsta reflexen o ba slängde ifrån mig den..

Den va blå men dennna får duga..


Filmen var iaf inte alls nådig och  jätteläskig satt typ supernära antingen jenny eller matis berodde på vilket som var närmast.. jag som redan är rädd för sånna där saker nu vart det inte bättre, himla läskig kommer nog drömma mardrömmar om den länge speciellt alla äckliga människor som typ huvuden vändes på och sånt snusk.

Inte att glömma så hade Jenny och jag en lång beslutsångest om vad vi skulle äta till bion vi valde mellan, nötter,bullar,tårtor,kladdkaka,marabou-choklad,noblesse, bakelser ja massa sånna goa saker men det slutade med att vi köpte en varsin mini-kladdkaka och marabou mums dock så orkade jag bara hala kladdkakan resten tog anneli och jenny och min marabou åt jag nån tugga av sen hamnade den på nått underligt sätt under mig så när filmen va slut va det en ända rinnade röra.. äckligt

det var allt för ikväll imorgon blire ut på´landet till alla speciella barn, trevligt trevligt... eller inte. Tur att man har vettigt folk med sig.


tänkte bara säga att HAN är så jävla snygg o man kan inte ta honom
 riktigt på allvar när han ska va dum för att han är
så förbaskat snygg jobbigt läge där...


Vem blir hund nu då?

XOXO,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0