Tisdag

Idag var det då Matte-prov det gick faktiskt bra tror jag o det gick riktigt snabbt vilket jag hoppas inte beror på att jag gjort många fel utan för att jag kunde det. Det kändes bra och allt kändes ganska lätt hoppas det inte är jag som har missuppfattat hela grejen bara.

Åkte in till stan efter skolan och jag köpte en kjol får en bild sen, den är grå fanns i rosa och den är jättefin men jag kände att det var lite för mkt bakelse över den rosa sen så är grå mer användbar fast just nu är jag mer sugen på den rosa.. jobbigt läge, aja får väl i värsta fall byta då.
Imorgon blire bara bild och en liten stund idrott sen drar vi iväg till ungdomshälsan resten av dagen, härligt känner jag.
Efter skolan ska jag umgås med frida lite, behöver det.<3



XOXO


Kommentarer
Postat av: bjurling

va det den vi såg en tjej som jobbade där ha? , hon hade typ rosett på huvet eller nått! ;)

2009-02-10 @ 21:58:51
URL: http://bjourling.blogg.se/
Postat av: kjell

ja men exakt! fats jag vet inte det lutar mer att jag vill ha en rosa nu:/

2009-02-10 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0