Oscarsgalan

Ligger hemma idag med feber,huvudvärk och halsont. Det är inte alls roligt, men jag hoppas det blir bättre så att jag kan gå till skolan imorgon för det är verkligen inte nödvändigt att komma efter det första man gör när lovet är slut.

Har underhållit mig själv med att kolla vad som hänt på röda mattan på oscarsgalan, och man kan inte säga annat än att klänningarna var totally awesome. Kan också gratulera vinnarna som tex:
Kate Winslet som bästa kvinnliga huvudroll i "The reader" 
Penelope Cruz som bästa kvinnliga biroll i "Vicky Christina Barcelona"
Sean Penn som bästa manliga huvudroll i "Milk"
Heath Ledger som bästa manliga biroll i "The Dark Knight"



Nu film and lunch

XOXO


Kommentarer
Postat av: Carrooo

Vad tråkigt att du är sjuk :( Kolla in min nya hemsida? (a)

2009-02-23 @ 15:11:08
URL: http://ranudd.webs.com
Postat av: moa

Åhh! Heath !

2009-02-23 @ 15:55:16
Postat av: emma

ja jagvet så himla sorgligt när hans familj tog emot priset

2009-02-23 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0