Mondays

Ojojoj tjossan va tidig morgon det va idag då bussen avgick från mitt hem redan kvart över sju, gäsp men sånt får man tåla när man ska spendera en vecka hos pappa för omväxlings skull.
Skulle egentligen plugga konsthistoria idag efter skolan, men gjorde jag det? Nej jag gjorde inte ett pilliskit som matilda så käckt uttryckde sig imorse.
Egentligen vte jag inte riktigt vad jag har gjort under eftermiddan den bara flög iväg och nu när jag tänker efter har jag bara hunnit duscha, usch & fy vad jag måste skaffa mig nått som kallas tids-känsla. Vet egentligen inte omd et finns nått som heter så men men, nu gör det det.

Iorgon är det NP i svenska jag längtar verkligen inte. Men men en bra sak är att jag slipper spanskan vilket betyder att jag slipper skriva ännu en dikt med min nuvarande kassa fantasi.

jag vill ha dessa mkt! men jag måste också köpa jeans vilket inte blir bra med min nuvarande sparningsperiod. well well regler är till för att brytas.

Kramar.

Kommentarer
Postat av: DIN MAMMA

FETT FULA:o

2009-02-03 @ 13:45:58
Postat av: FRIDA

JAG ÄLSKAR DIG KJELL

2009-02-03 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0