Vä-ä-änge

Ja idag bard et då av till Vänge för att mötas återigen med alla konstiga glojj-ungar. Kmr nog aldrig förstå mig på dom well well som vanligt hade simon 2000 på sig sina tofflor med ett halft aniaml på och sen var det jhu resten av gänget som innehåller skäggiga-snubben,lill-killen,den mobbade,skabbkvinnan och killen-som-har-en-tjej-som-måste-bevisa-att-han-är-hennes+några till.
Och idag fick vi faktiskt inte äcklig lunch för den som gillar korv med bröd =Jag
Och av alla ställen hittills(Balingsta) så gillar jag Vänge bäst för hela placet var faktiskt fräscht och sen har man ju det där oemotståndliga kuddrummet som speciellt matis hade känslor för.

Nu sitter jag och räknar lite matte eftersom det vankas matte-prov på tisdag och jag har circus halva kap kvar, awesome!
Sen kan jag väl tro att jag glor igenom NOn också eftersom provet blev skjutet till måndagens lektion, och jag kan genast säga att nästa vecka inte blir nådig då jag vet att det också finns inplanerat ett engelskaprov på torsdagen och ett teknik-test på fredagen. LOVE my life.

ikväll är det Melodifestivalen också o då bänkas alla framför soffan som vanligt o blir sedan superarg när man inser att den sämsta låten gått vidare menmen sånn är melodifestivalen.


härmed avslutar jag detta inlägg med massa kärlek till alla som betyder
Älskar er<3<3


va skönt det skulle vara att va fisk..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0