Valentines day

Ja idag är det då dagen då kärleken spirar sägs det, men var är all choklad & alla stora rosbuketter? Jag trodde dom skulle ligga i drivor runt mitt hus men icke. Eller jo jag har faktiskt fått choklad fats det var av far min så det räknas nog inte.

Dagen kommer tillbringas hemma i soffan tills tiden är inne att åka och träffa mina käraste på Amazing Thai där det väntas en enormt god middag lyckligtvis.
Jag har hela min outfit klappad o klar dock har jag obsolut ingen aning om hur knoppen ska se ut tex vad ska jag göra med barret?! Det vill jag helst lämna över i nån annans händer.

Nej nu ska jag trimma muklerna sen väntas film.

Happy valentines day <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0