And the winner is...

Va & kolla  på koreografitävlingen idag på gottsunda teatern, Matilda &josefin oinade mig egentlligen skulle terese me också men stackarn hade blitt magsjuk så det vart inge av med det. Men iaf Moas grupp var super duktiga speciellt moa, jag ansåg att hon va bäst o detta säger jag inte bara för att hon är min bästaste vän utan för att så var fallet. Är otroligt stolt över henne iaf och jag önskar att jag också var så duktig på att shejka & dansa, tyvärr van dom inte utan några andra som dansade lite modernt vann eftersom dommarna gillar sånt tydligen. Vi orkade inte se prisutdelningen eller va det va så vi stack hem o nu sitter jag här o snackar eden lake med jenny och mat-ias mkt underhållande och trevligt med ett sådant söndagssällskap, via msn dock emn iaf.
Aja godnatt och vi hörs imorgon kära läsare
XOXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0