celler i huvet

Kan hjärnceller blir förlamade? Jag har undrat det hela dagen idag för min hjärna har verkligen inte varit på topp, räknade ca två mattetal på 60 min idag min lärare va nog inte helt nöjd med det, men va ska man göra när hjärnan sover? Ska iallafall försöka få in lite kemi i huvet hur nu det ska gå till nu när jag knappt kan göra det annars, men nått kommer väl in antar jag eller jag hoppas rättare sagt. Ja det må vara mycket i skolan för tillfället men snart är det över bara en termin kvar nu så jag får kämpa på som en oxe, och därmed måste jag avsluta mitt inlägg för jag måste plugga. I know i know i'm a swot but can i do anything about it, no.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0