Fredag samt lördag

Jag fick en underbar början på helgen vill jag säga, åkte dirket från skolan in till stan där jag träffa mamma för att hon skulle leverera lite pnegar sen tog jag bussen till pappa o läåmna av packing sen åkte jag tillbaka till storvreta för att möta upp bjull o, frida och amanda vid konsum men nej då va bjull o frida hos kim o dom hade glömt att ringa amanda så där stog jag ensam o rädd i den stooora mörka världen.
 Men efter ca tio minuter kom iaf bjull & frida och vi ringde amanda som kom cirkus tio minuter senare eller nått i den stilen. Så vi vandrade runt o valde ut de mest delikatste mumsbitarna i godislådorna o började sedan vandra hem till bjull där en middag bestående av tacos väntades att bli tillagad.
Maten blev iaf supergod ofc, Sen sjöng vi singstar o kolla på liten snutt film o höll på med massa annat skoj.
Härligare är det svårt att få i sällskap med dom flickorna, juste jag skulle egentligen åka hem på kvällen men det vart en aning sent så jag sov där och vipps så va nästa dag  totalt borta. Wellwell kärlek till dom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0