good afternoon

Har då vart hemma idag igen på grund av att jag har ont i halsen och är himla snurrig i skallen allt bara snurrar & snurrar men det är på bättringsvägen så förhoppningsvis kan jag gå i skolan imorgon, det behöve rjag verkligen. Man blir så seg när man bara ligger hemma hela dagen. Jag hoppas alla har haft det bra idag.

Jag har iaf haft det hyffsat trots sjukdom, Har spenderat min dag fram för Laguna Beach, The Hills & The City, mina stora favoriter är definitivt The Hills Och The City. Finns som en räddare i nöden för en tråkig stund eller en sjukdag som denna. Sen har det inte hänt så mycket mer, dock kom jag på nu att jag måste packa för imorgon bär det av till pappan min där jag ska spendera hela nästa vecka, spännande. Och på tal om det måste jag fixa busskort från skolan också.



XOXO,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0